< Till bloggens startsida

hemma och trööööööött

hann inte alls uppdatera igår, efter skolan stack jag hem, åt och sen direkt till dansen. effter dansen hade jag skit bråttom,
men sen stack jag till fafy och så va hanna lovisa bea och elin däär. vi laga mat, inte så lyckat.. hhaha,
sen såå cyklade vi i panik till busshållplatsen. så stanna inte bussen där! vi fick daaaamp , så beas mamma fick komma och hämta oss.
strandbaden va sjuuuuukt kul! fatta vad jag hade ont i mina fötter efter det.
dom delade ut gratis glass så alla bara slängde glassar på golvet, så det va helt halt.
fast iom att vi va yngst där så tyckte typ alla äldre att vi förstörde och sånt.. men jag hade kul iaf! :)
nu ligger jag ute i trädgården ,sjukt fint väder idag, har precis kommit hem från toppen. det va en modevisning där så vi skulle dansa innan den för att 'få igång' publiken ..
men jag gick upp halv nio imorse så e sjukt trött nu.
missa idol igår så ska se det sen ikväll eller om det skulle bli fult väder.
nu ska jag och min mooooroooot fortsätta njuta av dagen ;)
blev lite motljus

Kommentarer
Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-10-01 @ 16:40:05
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0