< Till bloggens startsida

nolife

1. Hur gammal är du om fem år? - 18 

2. Vem var den sista du träffade? eeehm, min syster och bror
3. Hur lång är du? 167 typ

4. Vilken var den senaste film du sett? breaking dawn! 

5. Vem ringde du senast? hanna lovisa tror jag

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ät inte upp alla ! jag vill smaka ;)

7. Vad är dagens planer? göra fransk läxan och sen kolla på x faaactooor

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - sms

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? -  sambos, eller förlovade.. men inte gifta
10. När såg du senast din mamma? imorse

11. Vilken ögonfärg har du? - grön
12. När vaknade du idag? 07:02
13. Har du någon gång hittat en katt? ja, i kylen en gång

14. Vilken är din favoritplats? - sängen typ ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? trånga ställen som hissar och grottor.. usch, har typ kalustrofobi

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? ingen aning, men vill ha ett bra jobb iallafall, och kanske familj :)

17. Vad skrämde dig som barn? fyrverkerier.. vågade aldrig gå ut på nyårsfton
18. Vem fick dig att skratta senast? stina

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? haha, ja och känner mig sjukt smart eftersom jag vet vad det är ;)

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? 
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 eller 5

23. Hur många landskap har du bott i? skåne bara
24. Har du någon gång spytt på fyllan? har aldrig varit full

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor, guuidoooo strumpor :D
26. Är du social? ja, rättså

27. Vilken är din favoritglass? - sån vanilj glass med strössel lager typ

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? - venne

29. Tycker du om Kinamat? ja, lite

30. Tycker du om kaffe? blöö.. tänker bara på när jag och manda gjorde egeet kaffe.. haha!

31. Vad dricker du till frukost? mjölken från flingorna

32. Sover du på någon särskild sida? höger sida, ALLTID

33. Kan du spela poker? ja, jag e skit grym på det!

34. Tycker du om att mysa? jaaa!

35. Är du en beroendemänniska? ja, om jag fattar frågan rätt ;)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja, elin :)

37. Vill du ha barn?- ja, men inte nu.

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och en del franska.. och sen kan jag ju säga små ord på andra språk

39. Har du någonsin åkt ambulans? nej

40. Föredrar du havet eller en pool? pool, är alldelles för rödd för djur i havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?- Kläder och resor typ, fast betalar ju inte resor själv, men ändå

42. Äger du dyra smycken? Nej, eller tror inte det iaf

43. Har du någon gång testat narkotika? - nej och vill inte heller

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? vitamin vatten

45. Vem är den roligaste människan du känner? manda! men det finns massa andra som alltid får mig att skratta

46. Välj ett ärr på din kropp? eeeh, har ett ärr som jag fick när jag slog knäet i en sån hård madrass.. och så har jag ett som jag fick när jag trilla ner från e skidbacke och ick en gren i huvet.. så har ett ärr under näsan, asså typ innuti

47. Vad har du för ringsignal? den vanliga iphone ringsignalen

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja

49. Flirtar du mycket? - jaaa, haha. speciellt med såna man aldrig mer kommer träffa

50. Vart togs din profilbild för din blogg? hos hanna lovisa

51. Kan du byta olja på bilen? öööh, borde jag kunna det ?

52. Har du fått fortkörningsböter? 

53. Vilken var den senaste bok du läste? shoolen

54. Läser du dagstidningen? neej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? ja

56. Dansar du i bilen? alltid

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? eehm, mitt so arbete tror jag

59. När var du i kyrkan senast? - jag e inte där ofta så jag kommer inte ihåg

60. Vilka personer utmanar du?

Kommentarer
Anonym

Idaaa! Lär dig en sak mobba inte mandas hemma gjorda kaffe! Haha fyyfan det smaka skiit.. Men så jävla kul va det!

2011-11-28 @ 23:02:54
manda

Haha två saker till! Själv klart är jag roooligast! :D saknar dig med! <3

2011-11-28 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0