< Till bloggens startsida

you don't know what you got until you're missing it alot

kommer bli långt inlägg nu eftersom att jag inte bloggade igår.

idag vaknade jag klockan NIO, liksom jag gör aaaldrig det. måste vara sjuk eller nåt, haha.
min mobil hade ställt in sig på att väcka mig klockan fem, så den bara satte igång ett alarm och jag ba 'DU SKOJAR !??!'
men jag somna om direkt för jag va så jäkla trött.
idag klockan fyra så ska dansen gör en sån här flashmob, på strandbaden. ska bli riktigt kul!

jag har en cepe dålig bok jag måste läsa ut också vår lärare tvingar oss att läsa den för magnus nordin ska komma till skolan. så jag måste ha läst ut den till imorgon men har inte ens läst hälften än ..


IGÅR ..

så kollade jag, esta, hanna lovisa, fafy, issa, tilda, vilma & stina på smurfarna.. sjukt gullig film! jag va klumpsmurfen.. hihi.
så sööt,,
och i förrigår sov jag hos esta,
vi bakade äpplekaka (blev skitgod faktiskt) och kollade på idol. ANDRE GICK VIDARE! wihoo, älskar han.
sen kollade vi på trojaa, men orlando bloom och brad pitt
helt okej faktiskt,
hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0