< Till bloggens startsida

hata tv4

IDOL ÄR INTE FÖÖÖRREENS PÅ FREDAG! PALLA VÄNTA SÅ LÄÄÄÄÄÄNGE, hehhe nej men det är ju iof rätt smart att göra så iom att man typ bara måste se det nu när det e så spännande typ.. kan inte sluta säga typ nu för esta och jag sa typ heeeeeeeeeeeeela tiden idag ;)
tappade bort mina nycklar idag i skolan, eller asså bara halva för jag har en så knippsa och går och öppnar den hela tiden för det e kul (egentligen inte, men jag e beroende precis som att jag e beroende av iste. intresseklubben antecknar.. jävlar vilken lång sån inom parentes grej) och så gick jag och esta runt och leta efter dom, men hitta inte dom fast jag va typ helt säker att dom låg inne på franskan.
sen innan vi skulle dra hem esta bara, oj här låg dina nycklar.. så hade dom legat i hennes ficka hela dan .. -.- haha

vi va på bibblan, hade tre försenade böcker på mammas konto, och hon e ju vuxen så man ska egentligen böta.. men dom sa inget.
skriver ner lite saker jag måste göra ikv :
  • STÄDA MITT RUM! ser ut som andra världskriget därinne...
  • göra läxan, fast vet inte om vi hade någon ?
  • träna till NO:provet
  • ta bort mitt nagelack
  • duscha
  • kaaanske fixa ny design
jaapp, det va allt. men kommer nog inte hinna med det ändå ;)


VÄRLDEN SNYYYYGGASTEE ANDRE ♥ ♥



haha, naaw


shiiiit, vilken härlig buss. och andre e ju sjukt gryyym..
blev ett långt inlägg idag, ha det bra! (hehe, skirver inte jag alltid så ?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0